sreda, 28. september 2011

Starry night in the middle of the desert...

No, da se spet malo javiva. Vikend sva preziveli v cudovitem in puscavskem Jaisalmerju blizu pakistanske meje, tako da tam prevladuje muslimanska vera in tudi arhitektura spominja na arabska mesta. Za dva dni sva odsli na kamelji safari, ki je bil res zakon. Jaz sem ravno prebrala Alkemista in sem se res pocutila, kot da tudi mi preckamo celotno puscavo. Ceprav smo v dveh dneh jahali kamele skupaj samo ene 8 ur, je bilo skoraj prevec, ker so res blazno neudobne zivali, obe imava ozuljene riti in musklfibr ze ene dva dni. Vodici so nam sredi nicesar kuhali res okusno hrano, spali smo sredi sipin, nad nami milijon zvezd in utrinkov, zvecer smo sedel ob tabornem ognju s pivom v rokah, zjutraj so nas prisli ob zori zbudit in ti takoj dali v roke chai... res lustno! Zadnji dan sva se midve morali prej vrnit, tako da sva sli z najinim vodicem Danielom sami nazaj in potem naju je naucil kuhati vegeterijanski curry in pa delati chapatije, zdj sva celi ekspertinji:) Je bilo pa tudi kar malo strasno, ker je baje precej kober in skorpijonov, ampak se nekako tolazis, da ne more biti tolk nevarno, ker drugace ne bi fural turistov. Se pa ravno zakljucuje sezona monsuna, tako da ni bil ravno puscavski safari, ampak bolj savanski, sipine, na katerih smo spali, so bile posledicno tudi edine, ki smo jih videli..:)
Sedaj sva pa zadnji dan v Jodhpurju, modremu mestu, ki naju ni posebej navdusil. Imajo res lepo trdnjavo, to je pa skoraj to.. Aja, pa polno prodajaln zacimb, jest sem kupila tolk, da ne vem, ce bom sploh lahko prinesla domov:) Danes sva obiskali enega svetovno znanega osteopatskega zdravilca, ki zdravi z dotikom in masazo. Meni je rekel, da imam tezave v vratu in me potem masiral ene 5min. Nisem se se ravno odlocila, ce mu verjamem, ker me vrat zdej boli bolj kot me je prej!:) Ampak nekaj ze mora biti na tem, ce hodijo k njemu ljudje iz celotne Indije, na dan ima baje 350 pacientov, organizira pa tud izobrazevanja v Evropi.
Zvecer pa naprej v Udaipur, nato pa se Mumbai, cez en teden pa ze domov...

Ni komentarjev:

Objavite komentar